top_onas_over top_oferta_over top_cennik_over top_warto_over top_galeria_over top_sklep_over top_kontakt_over
pod_bannerempomoc_over
terapia_overintegracja_overpod_menu

Zabawki edukacyjne

Integracja Plus jest twórcą i właścicielem nowej marki zabawek edukacyjnych "Oliwka"

Zapraszamy do sklepu

www.oliwka.edu.pl

 

Szkółka nauki czytania metodą sylabową

O metodzie:

  •  to nowatorski system Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauki Czytania, opracowany przez wybitną specjalistkę z dziedziny logopedii i psychologii - prof. Jagodę Cieszyńską
  • jest częścią terapii neurobiologicznej zwanej Metodą Krakowską
  • udowodniono, że wczesna nauka czytania metodą sylabową ma silnie stymulujący wpływ na cały rozwój poznawczy dziecka
  • zapraszamy dzieci już od 3 roku życia
  • zajęcia odbywają się w małych grupach (maksymalnie 4 dzieci)

Harmonogram zajęć: 

poniedziałek - godz. 17  (grupa dzieci 3 letnich)
wtorek          - godz. 17  (grupa dzieci 4 letnich)
środa             - godz. 17  (grupa dzieci 5 letnich)
czwartek      - godz. 17   (grupa dzieci 6 letnich)

Zapisy do grup u osoby prowadzącej: Marta Lańduch, tel. 798 292 011, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

Integracja sensoryczna

  • diagnoza procesów integracji sensorycznej
  • indywidualne zajęcia terapeutyczne prowadzone metodą Integracji Sensorycznej

Terapia SI pomaga dzieciom, które doświadczają:

  • trudności w uczeniu się (kłopotów w czytaniu, pisaniu, koncentracji uwagi)
  • problemów ruchowych (trudności z równowagą, koordynacją ruchową)
  • niechęci do nauki
  • trudności w mówieniu
  • kłopotów z jedzeniem
  • nadmiernej ruchliwości i nadpobudliwości
  • nadwrażliwości lub zbyt małej reaktywności na bodźce otoczenia (wzrokowe, słuchowe, dotykowe, ruchowe)
  • kłopotów ze zbyt wolnym tempem w czynnościach samoobsługowych i w pracy szkolnej
  • problemów emocjonalnych (są nieśmiałe, bierne, agresywne)
  • niechęci do ruchu i małej sprawności ruchowej
 

Pedagogiczna terapia dzieci

  • indywidualne zajęcia rewalidacyjne dla dzieci o obniżonych możliwościach rozwojowych
  • specjalistyczna pomoc w nauce czytania, pisania, liczenia
  • rozwijanie funkcji poznawczych na poziomie edukacji przedszkolnej oraz u dzieci przygotowujących się do nauki szkolnej 
  • grupowe zajęcia edukacyjne dla małych (2-4 i 3-5 lat) dzieci

Pomagamy dzieciom, u których widoczne są:

  • problemy z koncentracją uwagi w wielu aktywnościach
  • obniżone funkcje poznawcze (pamięć, kojarzenie, myślenie konkretne i abstrakcyjne)
  • kłopoty z nauką czytania, pisania, liczenia
  • obniżone umiejętności grafomotoryczne
  • zaburzenia ze spektrum autyzmu
 

Rehabilitacja dzieci, fizjoterapia

  • fizjoterapia niemowl?t i ma?ych dzieci wg koncepcji NDT – Bobath
  • pomoc dzieciom z zaburzeniami posturalno-motorycznymi i sensorycznymi
  • indywidualne zaj?cia rozwijaj?ce funkcje ruchowe, poprawiaj?ce postaw? i sposób lokomocji
  • ocena neurorozwojowa dzieci od urodzenia do pe?noletno?ci

Pomagamy dzieciom, które:

  • urodzi?y si? zbyt wcze?nie i ich uk?ad nerwowy wymaga stymulacji
  • maj? zdiagnozowane nieprawid?owe napi?cie mi??niowe
  • urodzi?y si? z wadami genetycznymi i neurologicznymi
  • maj? wady postawy
  • dozna?y urazu w obr?bie uk?adu ruchowego

Pomagamy rodzicom poprzez:

  • nauk? piel?gnacji dzieci o specjalnych potrzebach rozwojowych
  • szczegó?owy instrukta? pozycjonowania dziecka tak, aby mog?o lepiej funkcjonowa? w codziennym ?yciu
  • dok?adny pokaz i omówienie ?wicze?
  • ocen? neurorozwojow? dziecka na ka?dym etapie jego ?ycia
 

Logopeda Pozna?

  • terapia komunikacji Metod? Krakowsk? prof. Jagody Cieszy?skiej
  • diagnoza i terapia wad wymowy
  • terapia specyficznych zaburze? mowy u dzieci z deficytami rozwojowymi
  • ocena i wspomaganie rozwoju mowy dzieci od wieku niemowl?cego do 3 roku ?ycia
  • terapia logopedyczna z elementami integracji sensorycznej

Pomagamy dzieciom, u których stwierdza si?:

  • opó?niony rozwój mowy
  • k?opoty z rozumieniem komunikatów s?ownych
  • niedokszta?cenie mowy wspó?istniej?ce z innymi deficytami rozwojowymi
  • problemy z jedzeniem, gryzieniem, po?ykaniem w pierwszym okresie rozwoju mowy
  • zaburzenia artykulacji d?wi?ków mowy (seplenienie, kapacyzm, reranie)

Specjalizujemy si? w terapii dzieci z:

  • afazj? dzieci?c?
  • alali?
  • autyzmem
  • Zespo?em Downa
  • zespo?em wad wrodzonych
  • dyslali?
  • dysleksj?

Prowadzimy zaj?cia z wczesnej nauki czytania metod? symultaniczno-sekwencyjn?, opracowan? przez Pani? Profesor Jagod? Cieszy?sk?

 

Psycholog dziecięcy Poznań - zapraszamy

Oferujemy:

  • konsultacje dla rodziców
  • zajęcia terapeutyczne dla dzieci
  • spotkania terapeutyczne dla młodzieży
  • diagnostyka psychologiczna

Pomagamy w zakresie:

  • kłopotów wychowawczych rodziców dzieci i młodzieży nadpobudliwych, słabo uczących się, o skłonnościach depresyjnych, lękliwych, agresywnych
  • problemów dzieci w funkcjonowaniu w grupie rówieśniczej, rodzinie, przeżywających różnorodne problemy emocjonalne
  • diagnostyki i terapii dzieci oraz młodzieży z zespołem ADHD, zaburzeniami rozwojowymi, zaburzeniami zachowania
  • psychoterapii młodzieży cierpiącej z powodu nadmiaru lęku, obniżonego nastroju, depresji
 


  • Integracja Plus - Galeria
  • Integracja Plus - Galeria
  • Integracja Plus - Galeria
  • Integracja Plus - Galeria
  • Integracja Plus - Galeria
  • Integracja Plus - Galeria
  • Integracja Plus - Galeria
  • Integracja Plus - Galeria
  • Integracja Plus - Galeria
  • Integracja Plus - Galeria
  • Integracja Plus - Galeria
  • Integracja Plus - Galeria
  • Integracja Plus - Galeria
  • Integracja Plus - Galeria
logo_male

tel. 609 615 783
Poznań, ul. Śpiewaków 4

napisz wiadomość »
znajdż na mapie »

HomeO nasOfertaCennikWarto wiedziećGaleriaKontaktMapa stronyDojazd
Projekt i realizacja: spychal.pl