top_onas_over top_oferta_over top_cennik_over top_warto_over top_galeria_over top_sklep_over top_kontakt_over
pod_bannerempomoc_over
terapia_overintegracja_overpod_menu

 

Izabela Spychał

                                                              Terapeuta Metody Krakowskiej, terapeuta Integracji Sensorycznej, logopeda, pedagog

                                                                                                   e-mail: iza.spychal@gmail.com

Jestem logopedą, terapeutą integracji sensorycznej, pedagogiem, autorką książek edukacyjnych dla dzieci. Ukończyłam studia wyższe w zakresie pedagogiki na UAM w Poznaniu oraz studia podyplomowe: „Logopedia” i „Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka”. Dodatkowe kwalifikacje zdobyłam na licznych szkoleniach i kursach, m. in.:

  • kurs integracji sensorycznej I i II stopnia
  • „Psychostymulacyjna Metoda Kształtowania i Rozwoju Mowy oraz Myślenia”
  • Kinezjologia Edukacyjna „Gimnastyka Mózgu”
  • „Prowadzenie zajęć rewalidacyjno–wychowawczych z dziećmi upośledzonymi umysłowo w stopniu głębokim”
  • „Praca z dzieckiem autystycznym z uwzględnieniem terapii logopedycznej”
  • Symultaniczno–sekwencyjna nauka czytania (Metoda Krakowska)
  • Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych (Metoda Krakowska)
  • Test SON-R 2,5-7 - badanie i interpretacja wyników
  • Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych - usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu (Metoda Krakowska)
  • Budowanie systemu językowego dzieci z afazją dziecięcą (Metoda Krakowska)
  • Terapia neurobiologiczna (Metoda Krakowska)
  • Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych (Metoda Krakowska)
  • Stymulacja funkcji poznawczych dzieci z zespołem Downa (Metoda Krakowska)

Jestem współautorką książek logopedycznych z serii “Szkoła Poprawnej Wymowy” oraz innych książek edukacyjnych dla dzieci.

Tworzę nową markę zabawek i pomocy edukacyjnych "Oliwka" silnie stymulujących rozwój.

Swoje 20-letnie doświadczenie zawodowe zdobyłam w przedszkolu masowym, Poradni Wczesnej Diagnostyki i Rehabilitacji Dzieci, w przedszkolu specjalnym, a obecnie w prywatnym gabinecie.


 

Marta LańduchMarta Lańduch

pedagog specjalny

tel. 798 292 011
e-mail: marta.landuch@o2.pl

Wykształcenie:

  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, kierunek Pedagogika, edukacja wczesnoszkolna z arteterapią
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, kierunek Pedagogika specjalna, edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną

Kursy i szkolenia:

  • Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych – usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu
  • Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją)
  • Terapia neurobiologiczna
  • Metoda Krakowska w pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
  • Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania
  • Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania prof. J. Cieszyńskiej
  • Ćwiczenia przygotowujące do nauki czytania i pisania dla dzieci w wieku przedszkolnym
  • Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych
  • Dziecko z autyzmem, czyli czego nie robić
  • Metody badania zagrożenia dysleksją
  • Stymulacja funkcji poznawczych dzieci z zespołem Downa
  • Szkolenie teoretyczne i praktyczne w zakresie Kinezjologii edukacyjnej „Brain Gym” Metody dr Paula Dennisona i Gail Dennison
  • Sympozjum „Rozwój małego dziecka – jak i gdzie szukać pomocy”
  • Ogólnopolska konferencja naukowa „ Arteterapia w edukacji i biznesie”
  • Warsztaty teatralne dla osób niepełnosprawnych

Swoje doświadczenie zdobywałam już podczas studiów jako wolontariuszka, prowadząc terapię dzieci z niepełnosprawnością intelektualną oraz z zaburzeniami komunikacji, a także podczas praktyk zawodowych w przedszkolach, szkołach podstawowych, gimnazjum specjalnym, szkole przysposabiającej do pracy jak również w ośrodku szkolno –wychowawczym dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej. Obecnie prowadzę indywidualne terapie dzieci z deficytami rozwoju. Pracuję metodą neurobiologiczną.


DanaDanuta Kryger

pedagog specjalny, surdopedagog, terapeuta Integracji Sensorycznej

Moje kwalifikacje pozwalają mi na pracę z dziećmi z deficytami rozwojowymi oraz z zaburzeniami słuchu. Ukończyłam:

  • studia magisterskie z zakresu Pedagogiki Specjalnej na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu
  • studia podyplomowe z zakresu Surdopedagogiki
  • studia podyplomowe z zakresu Wychowania Przedszkolnego
  • studia podyplomowe z zakresu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka
  • Kurs I stopnia z zakresu metody Ruchu Rozwijającego W. Sherborne
  • aktywnego słuchania muzyki Batti Strauss
  • I stopień kursu z zakresu Integracji Sensorycznej
  • II stopnień kursu z zakresu Integracji Sensorycznej - uzyskanie certyfikatu terapeuty
  • Szkolenie Terapia Ręki

Od 2005 roku pracuję jako nauczyciel w Przedszkolu Specjalnym w Poznaniu. W swojej pracy zawsze kieruję się dobrem dziecka, staram się spojrzeć na świat jego oczami i dostosować ofertę edukacyjną do jego indywidualnych możliwości. Budzę w dziecku zainteresowanie otaczającym światem i staram się torować mu drogę do dalszego optymalnego rozwoju psychoruchowego. Prowadzę także indywidualne terapie dla dzieci. Od wielu lat współpracuję czynnie ze Stowarzyszeniem „Na Tak” w Poznaniu. Pracuję tam jako wychowawca oraz kierownik kolonii i turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży. Współprowadziłam tam także zajęcia rytmiczno-muzyczne dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. Jestem współautorem programu wspierającego realizowanie potrzeb rozwojowych dzieci w jednym z warszawskich żłóbków.

 

OlgaOlga Tomyślak

psycholog

Jestem psychologiem wieku rozwojowego. Ukończyłam:

  • studia magisterskie z zakresu Psychologii Rozwojowej na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu
  • Podyplomowe Studium Pomocy Psychologicznej na Uniwersytecie w Poznaniu
  • studia podyplomowe z zakresu Wychowania Przedszkolnego
  • I i II stopień kursu Kinezjologii Edukacyjnej wg. P. Dennisona
  • szkolenia z zakresu pracy z dzieckiem niepełnosprawnym

W trakcie studiów psychologicznych zaczęłam udzielać się jako wolontariusz w Stowarzyszeniu „Na Tak” i poprzez zaangażowanie w tą działalność rozpoczęłam moją pierwszą pracę w Przedszkolu Specjalnym. Pracuję z dziećmi z Dziecięcym Porażeniem Mózgowym i innymi niepełnosprawnościami sprzężonymi oraz z ich rodzicami, wspierając ich w trudach wychowywania dzieci i poszerzając kompetencje rodzicielskie.

W swoim doświadczeniu zawodowym zapisał się również półroczny wolontariat w Domu Dziecka oraz indywidualne terapie dla dzieci i rodzin potrzebujących pomocy psychologicznej.

Jestem współautorką edukacyjnego programu komputerowego dla najmłodszych, autorskiego programu edukacyjnego dla dzieci o obniżonych możliwościach rozwojowych, scenariuszy do filmów animowanych dla dzieci oraz programu wspierającego realizowanie potrzeb rozwojowych dzieci w jednym z warszawskich żłóbków.

Zapraszam rodziców na konsultacje związane z trudnościami wychowawczymi, które pojawiają się u dzieci w wieku szkolnym, wynikają ze zmian rozwojowych i środowiskowych. Zapraszam na rozmowy rodziców, którzy potrzebują wsparcia w rozwiązywaniu problemów wychowawczych i przyglądaniu się swoim relacjom rodzinnym.

Swoje kompetencje w pomaganiu rodzicom, doskonaliłam na warsztatach wspierających kompetencje wychowawcze: "Wychowanie do odpowiedzialności " oraz "Szkoła dla rodziców i wychowawców" kształcąca umiejętności metodą Adele Faber i Elaine Mazlish.

 


Iwona-pigulaIwona Piguła

pedagog specjalny, terapeuta Integracji Sensorycznej

Moje kwalifikacje pozwalają mi na pracę z dziećmi – szczególnie tymi, które mają specjalne potrzeby rozwojowe. Ukończyłam:

  • studia magisterskie z zakresu Pedagogiki Specjalnej na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu;
  • studia podyplomowe z zakresu Wychowania Przedszkolnego;
  • studia podyplomowe z zakresu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka;
  • I stopień kursu z zakresu Metody Ruchu Rozwijającego W. Sherborne;
  • I i II stopień kursu z zakresu Integracji Sensorycznej;
  • szkolenie z zakresu Terapii Ręki;
  • szkolenie z zakresu wspomagania rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce – program szkolny wg integracji odruchów dr Sally Goddard;
  • szkolenie z zakresu wspomagających i alternatywnych metod porozumiewania się;
  • szkolenie z zakresu rozwoju komunikacji językowej dla dzieci z zaburzeniami rozwoju.

Doświadczenie zawodowe zdobywałam już podczas studiów, uczestnicząc w turnusach rehabilitacyjnych dla dzieci oraz  młodzieży z niepełnosprawnością jako wychowawca, a następnie jako kierownik. Od 1999 roku pracuję jako nauczyciel w Przedszkolu Specjalnym. W swojej pracy staram się zrozumieć potrzeby dziecka i próbuję spojrzeć na świat jego oczami.

 

agataAgata Mikołajczak

pedagog specjalny, terapeuta Integracji Sensorycznej

Ukończyłam:

  • Studia magisterskie na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu; kierunek: pedagogika specjalna
  • Studia podyplomowe z zakresu Wychowania Przedszkolnego
  • Studia podyplomowe z zakresu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka
  • Kurs I i II stopnia z zakresu Integracji Sensorycznej
  • Kurs pedagogiki M. Montessori
  • Kurs I stopnia z zakresu metody Ruchu Rozwijającego W. Sherborne
  • Szkolenie Terapia Ręki
  • Szkolenie dotyczące Integracji Odruchów
    Od 2006 roku pracuję jako nauczyciel w przedszkolu specjalnym w Poznaniu, wspierając rozwój dziecka niepełnosprawnego intelektualnie.  Od 2008 roku zajmuję się diagnozą oraz terapią zaburzeń Integracji Sensorycznej.

 

nowak-jacJacek Nowak

Pedagog specjalny, terapeuta Integracji Sensorycznej i metody Tomatisa

E-mail: ja.nowak@wp.pl

Jestem absolwentem Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu - kierunek: Pedagogika Specjalna. Ukończyłem Studia Podyplomowe: Wczesne Wspomaganie Rozwoju Małego Dziecka prowadzone przez UAM w Poznaniu. Od 2000 – pracuję z dziećmi jako pedagog specjalny i nauczyciel mianowany w Szkole Specjalnej w Poznaniu. Dodatkowe kwalifikacje zdobyłem na licznych szkoleniach i kursach, m. in.:

  • Integracja Sensoryczna SPD poziom I i II, z M. Karga,
  • Diagnoza i terapia SI małego dziecka, z Dąbrowską, Osiecka
  • szkolenie w zakresie Stymulacji audio-psycho-lingwistyczna za pomocą metody Tomatisa;
  • Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne poziom I i II, z M.Bogdanowicz
  • Terapia behawioralna dzieci z autyzmem, poziom I i II, z B. Ignaczewska;
  • Wczesna Diagnoza i Terapia Dziecka z Wadą Słuchu, z A. Prożych;
  • kurs I i II stopnia Stymulacji Bazalnej, z T. Wysocką;
  • Wspomagające i alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niemówiących,
  • Alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych, I - IV stopień z Grycman;
  • kurs wprowadzający do metody Wideotreningu Komunikacji VIT,
  • Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju dzieci z grupy wysokiego ryzyka na podstawie neurorozwojowej koncepcji, ergoterapii w pediatrii i integracji sensomotorycznej, z T. Kaczan;
  • Szkolenie komunikacyjne PECS

Uwielbiam sport, taniec, tai-chi, Aikido, biegi (trenuję do I mojego maratonu). Interesuję się wpływem pozytywnego myślenia i dobrej diety na zdrowie.

kamila

 

 

 

   Kamila Szlauderbach

     tel. 530199982

     mail: kamilaszlauderbach@wp.pl

 


     Jestem pedagogiem specjalnym, logopedą, nauczycielem wspomagającym. Ukończyłam studia wyższe w zakresie pedagogiki specjalnej na UAM oraz studia podyplomowe z „Logopedii”. Dodatkowe kwalifikacje zdobyłam na licznych szkoleniach i kursach, m. in.:


·         Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach- kurs podstawowy

·         Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych- usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu

·         Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania

·         Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją)

·         Szkolenie teoretyczne i praktyczne w zakresie Kinezjologii edukacyjnej „Brain Gym” Metody dr Paula Dennisona i Gail Dennison

·         Diagnoza i terapia dzieci zagrożonych dysleksją

·         Opóźniony Rozwój Mowy- prawidłowa diagnoza i skuteczne metody terapeutyczne

·         Diagnoza i terapia stymulacyjna metodą Carla Delecato- szkolenie I i II stopnia

·         Diagnoza i terapia dzieci z zespołem Aspergera

·         Metody badania zagrożenia dysleksją

·         Terapia neurobiologiczna

·         Warsztat wprowadzający w świat metody Marii Montessori „ Pomóż mi zrobić to samemu”

·         Warsztat o zaburzeniach przetwarzania sensorycznego oraz terapii integracji sensorycznej „Poczuj to co ja”

·         Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej

·         Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych

·         Afazja dziecięca, niedokształcenie mowy o typie afazji, alalia. Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami mowy uwarunkowanymi korowo.

·         Wczesna interwencja logopedyczna dzieci do 3 roku życia- praktyka bez teorii

·         Co robić gdy małe dziecko nie mówi

·         Skuteczne metody pracy z dzieckiem z wadą wymowy

·         „Muzyka i taniec- wspomaganie rozwoju ruchowego dziecka poprzez zabawę”

·         Komunikacja z dzieckiem z zespołem Aspergera

·         Praca z dzieckiem dwujęzycznym w przedszkolu i szkole

·         KORP- standaryzowane narzędzie do diagnozy funkcjonalnej  dzieci w wieku od 1. miesiąca do końca 9. roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju u dzieci

·         KOZE- kwestionariusz oceny i opisu nieprawidłowości w zachowaniu i reakcjach emocjonalnych dziecka od wieku niemowlęcego do końca okresu szkolnego

·         Terapia sygmatyzmu międzyzębowego.

 

Doświadczenie zawodowe zdobywałam już podczas studiów jako wolontariuszka i praktykantka prowadząc terapię dzieci z niepełnosprawnością intelektualną oraz z zaburzeniami komunikacji dzięki czemu poznałam tajniki zawodu pedagoga specjalnego oraz logopedy.  Od 2013r. współpracuję z przedszkolami w Poznaniu gdzie udzielam konsultacji, przeprowadzam diagnozy dotyczące prawidłowego rozwoju psychoruchowego dziecka. Od 2015r. pracuję jako nauczyciel wspomagający w Szkole Integracyjnej w Poznaniu gdzie prowadzę zajęcia rewalidacyjne oraz terapię logopedyczną. Swoją pracę opieram na koncepcji metody neurobiologicznej szkoły krakowskiej.  

 

Kamila Szlauderbach

tel. 530199982

mail: kamilaszlauderbach@wp.pl

Jestem pedagogiem specjalnym, logopedą, nauczycielem wspomagającym. Ukończyłam studia wyższe w zakresie pedagogiki specjalnej na UAM oraz studia podyplomowe z „Logopedii”. Dodatkowe kwalifikacje zdobyłam na licznych szkoleniach i kursach, m. in.:

·         Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach- kurs podstawowy

·         Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych- usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu

·         Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania

·         Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją)

·         Szkolenie teoretyczne i praktyczne w zakresie Kinezjologii edukacyjnej „Brain Gym” Metody dr Paula Dennisona i Gail Dennison

·         Diagnoza i terapia dzieci zagrożonych dysleksją

·         Opóźniony Rozwój Mowy- prawidłowa diagnoza i skuteczne metody terapeutyczne

·         Diagnoza i terapia stymulacyjna metodą Carla Delecato- szkolenie I i II stopnia

·         Diagnoza i terapia dzieci z zespołem Aspergera

·         Metody badania zagrożenia dysleksją

·         Terapia neurobiologiczna

·         Warsztat wprowadzający w świat metody Marii Montessori „ Pomóż mi zrobić to samemu”

·         Warsztat o zaburzeniach przetwarzania sensorycznego oraz terapii integracji sensorycznej „Poczuj to co ja”

·         Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej

·         Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych

·         Afazja dziecięca, niedokształcenie mowy o typie afazji, alalia. Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami mowy uwarunkowanymi korowo.

·         Wczesna interwencja logopedyczna dzieci do 3 roku życia- praktyka bez teorii

·         Co robić gdy małe dziecko nie mówi

·         Skuteczne metody pracy z dzieckiem z wadą wymowy

·         „Muzyka i taniec- wspomaganie rozwoju ruchowego dziecka poprzez zabawę”

·         Komunikacja z dzieckiem z zespołem Aspergera

·         Praca z dzieckiem dwujęzycznym w przedszkolu i szkole

·         KORP- standaryzowane narzędzie do diagnozy funkcjonalnej  dzieci w wieku od 1. miesiąca do końca 9. roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju u dzieci

·         KOZE- kwestionariusz oceny i opisu nieprawidłowości w zachowaniu i reakcjach emocjonalnych dziecka od wieku niemowlęcego do końca okresu szkolnego

·         Terapia sygmatyzmu międzyzębowego.

Doświadczenie zawodowe zdobywałam już podczas studiów jako wolontariuszka i praktykantka prowadząc terapię dzieci z niepełnosprawnością intelektualną oraz z zaburzeniami komunikacji dzięki czemu poznałam tajniki zawodu pedagoga specjalnego oraz logopedy.  Od 2013r. współpracuję z przedszkolami w Poznaniu gdzie udzielam konsultacji, przeprowadzam diagnozy dotyczące prawidłowego rozwoju psychoruchowego dziecka. Od 2015r. pracuję jako nauczyciel wspomagający w Szkole Integracyjnej w Poznaniu gdzie prowadzę zajęcia rewalidacyjne oraz terapię logopedyczną. Swoją pracę opieram na koncepcji metody neurobiologicznej szkoły krakowskiej. 

 
  • Integracja Plus - Galeria
  • Integracja Plus - Galeria
  • Integracja Plus - Galeria
  • Integracja Plus - Galeria
  • Integracja Plus - Galeria
  • Integracja Plus - Galeria
  • Integracja Plus - Galeria
  • Integracja Plus - Galeria
  • Integracja Plus - Galeria
  • Integracja Plus - Galeria
  • Integracja Plus - Galeria
  • Integracja Plus - Galeria
  • Integracja Plus - Galeria
  • Integracja Plus - Galeria
logo_male

tel. 609 615 783
Poznań, ul. Śpiewaków 4

Integracja Plus na Facebooku
napisz wiadomość »
znajdż na mapie »
HomeO nasOfertaCennikWarto wiedziećGaleriaKontaktMapa stronyDojazd
Projekt i realizacja: spychal.pl