Terapeuta Metody Krakowskiej, terapeuta Integracji Sensorycznej, logopeda, pedagog
e-mail:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Jestem logopedą, terapeutą integracji sensorycznej, pedagogiem, autorką książek edukacyjnych dla dzieci. Ukończyłam studia wyższe w zakresie pedagogiki na UAM w Poznaniu oraz studia podyplomowe: „Logopedia” i „Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka”. Dodatkowe kwalifikacje zdobyłam na licznych szkoleniach i kursach, m. in.:
kurs integracji sensorycznej I i II stopnia
„Psychostymulacyjna Metoda Kształtowania i Rozwoju Mowy oraz Myślenia”
Kinezjologia Edukacyjna „Gimnastyka Mózgu”
„Prowadzenie zajęć rewalidacyjno–wychowawczych z dziećmi upośledzonymi umysłowo w stopniu głębokim”
„Praca z dzieckiem autystycznym z uwzględnieniem terapii logopedycznej”
Symultaniczno–sekwencyjna nauka czytania (Metoda Krakowska)
Swoje 20-letnie doświadczenie zawodowe zdobyłam w przedszkolu masowym, Poradni Wczesnej Diagnostyki i Rehabilitacji Dzieci, w przedszkolu specjalnym, a obecnie w prywatnym gabinecie.
Marta Lańduch
pedagog specjalny
tel. 798 292 011 e-mail:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Wykształcenie:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, kierunek Pedagogika, edukacja wczesnoszkolna z arteterapią
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, kierunek Pedagogika specjalna, edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną
Kursy i szkolenia:
Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych – usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu
Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją)
Terapia neurobiologiczna
Metoda Krakowska w pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania
Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania prof. J. Cieszyńskiej
Ćwiczenia przygotowujące do nauki czytania i pisania dla dzieci w wieku przedszkolnym
Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych
Dziecko z autyzmem, czyli czego nie robić
Metody badania zagrożenia dysleksją
Stymulacja funkcji poznawczych dzieci z zespołem Downa
Szkolenie teoretyczne i praktyczne w zakresie Kinezjologii edukacyjnej „Brain Gym” Metody dr Paula Dennisona i Gail Dennison
Sympozjum „Rozwój małego dziecka – jak i gdzie szukać pomocy”
Ogólnopolska konferencja naukowa „ Arteterapia w edukacji i biznesie”
Warsztaty teatralne dla osób niepełnosprawnych
Swoje doświadczenie zdobywałam już podczas studiów jako wolontariuszka, prowadząc terapię dzieci z niepełnosprawnością intelektualną oraz z zaburzeniami komunikacji, a także podczas praktyk zawodowych w przedszkolach, szkołach podstawowych, gimnazjum specjalnym, szkole przysposabiającej do pracy jak również w ośrodku szkolno –wychowawczym dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej. Obecnie prowadzę indywidualne terapie dzieci z deficytami rozwoju. Pracuję metodą neurobiologiczną.
Moje kwalifikacje pozwalają mi na pracę z dziećmi z deficytami rozwojowymi oraz z zaburzeniami słuchu. Ukończyłam:
studia magisterskie z zakresu Pedagogiki Specjalnej na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu
studia podyplomowe z zakresu Surdopedagogiki
studia podyplomowe z zakresu Wychowania Przedszkolnego
studia podyplomowe z zakresu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka
Kurs I stopnia z zakresu metody Ruchu Rozwijającego W. Sherborne
aktywnego słuchania muzyki Batti Strauss
I stopień kursu z zakresu Integracji Sensorycznej
II stopnień kursu z zakresu Integracji Sensorycznej - uzyskanie certyfikatu terapeuty
Szkolenie Terapia Ręki
Od 2005 roku pracuję jako nauczyciel w Przedszkolu Specjalnym w Poznaniu. W swojej pracy zawsze kieruję się dobrem dziecka, staram się spojrzeć na świat jego oczami i dostosować ofertę edukacyjną do jego indywidualnych możliwości. Budzę w dziecku zainteresowanie otaczającym światem i staram się torować mu drogę do dalszego optymalnego rozwoju psychoruchowego. Prowadzę także indywidualne terapie dla dzieci. Od wielu lat współpracuję czynnie ze Stowarzyszeniem „Na Tak” w Poznaniu. Pracuję tam jako wychowawca oraz kierownik kolonii i turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży. Współprowadziłam tam także zajęcia rytmiczno-muzyczne dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. Jestem współautorem programu wspierającego realizowanie potrzeb rozwojowych dzieci w jednym z warszawskich żłóbków.
Olga Tomyślak
psycholog
Jestem psychologiem wieku rozwojowego. Ukończyłam:
studia magisterskie z zakresu Psychologii Rozwojowej na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu
Podyplomowe Studium Pomocy Psychologicznej na Uniwersytecie w Poznaniu
studia podyplomowe z zakresu Wychowania Przedszkolnego
I i II stopień kursu Kinezjologii Edukacyjnej wg. P. Dennisona
szkolenia z zakresu pracy z dzieckiem niepełnosprawnym
W trakcie studiów psychologicznych zaczęłam udzielać się jako wolontariusz w Stowarzyszeniu „Na Tak” i poprzez zaangażowanie w tą działalność rozpoczęłam moją pierwszą pracę w Przedszkolu Specjalnym. Pracuję z dziećmi z Dziecięcym Porażeniem Mózgowym i innymi niepełnosprawnościami sprzężonymi oraz z ich rodzicami, wspierając ich w trudach wychowywania dzieci i poszerzając kompetencje rodzicielskie.
W swoim doświadczeniu zawodowym zapisał się również półroczny wolontariat w Domu Dziecka oraz indywidualne terapie dla dzieci i rodzin potrzebujących pomocy psychologicznej.
Jestem współautorką edukacyjnego programu komputerowego dla najmłodszych, autorskiego programu edukacyjnego dla dzieci o obniżonych możliwościach rozwojowych, scenariuszy do filmów animowanych dla dzieci oraz programu wspierającego realizowanie potrzeb rozwojowych dzieci w jednym z warszawskich żłóbków.
Zapraszam rodziców na konsultacje związane z trudnościami wychowawczymi, które pojawiają się u dzieci w wieku szkolnym, wynikają ze zmian rozwojowych i środowiskowych. Zapraszam na rozmowy rodziców, którzy potrzebują wsparcia w rozwiązywaniu problemów wychowawczych i przyglądaniu się swoim relacjom rodzinnym.
Swoje kompetencje w pomaganiu rodzicom, doskonaliłam na warsztatach wspierających kompetencje wychowawcze: "Wychowanie do odpowiedzialności " oraz "Szkoła dla rodziców i wychowawców" kształcąca umiejętności metodą Adele Faber i Elaine Mazlish.
Moje kwalifikacje pozwalają mi na pracę z dziećmi – szczególnie tymi, które mają specjalne potrzeby rozwojowe. Ukończyłam:
studia magisterskie z zakresu Pedagogiki Specjalnej na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu;
studia podyplomowe z zakresu Wychowania Przedszkolnego;
studia podyplomowe z zakresu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka;
I stopień kursu z zakresu Metody Ruchu Rozwijającego W. Sherborne;
I i II stopień kursu z zakresu Integracji Sensorycznej;
szkolenie z zakresu Terapii Ręki;
szkolenie z zakresu wspomagania rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce – program szkolny wg integracji odruchów dr Sally Goddard;
szkolenie z zakresu wspomagających i alternatywnych metod porozumiewania się;
szkolenie z zakresu rozwoju komunikacji językowej dla dzieci z zaburzeniami rozwoju.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam już podczas studiów, uczestnicząc w turnusach rehabilitacyjnych dla dzieci oraz młodzieży z niepełnosprawnością jako wychowawca, a następnie jako kierownik. Od 1999 roku pracuję jako nauczyciel w Przedszkolu Specjalnym. W swojej pracy staram się zrozumieć potrzeby dziecka i próbuję spojrzeć na świat jego oczami.
Studia magisterskie na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu; kierunek: pedagogika specjalna
Studia podyplomowe z zakresu Wychowania Przedszkolnego
Studia podyplomowe z zakresu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka
Kurs I i II stopnia z zakresu Integracji Sensorycznej
Kurs pedagogiki M. Montessori
Kurs I stopnia z zakresu metody Ruchu Rozwijającego W. Sherborne
Szkolenie Terapia Ręki
Szkolenie dotyczące Integracji Odruchów
Od 2006 roku pracuję jako nauczyciel w przedszkolu specjalnym w Poznaniu, wspierając rozwój dziecka niepełnosprawnego intelektualnie. Od 2008 roku zajmuję się diagnozą oraz terapią zaburzeń Integracji Sensorycznej.
Jacek Nowak
Pedagog specjalny, terapeuta Integracji Sensorycznej i metody Tomatisa
E-mail:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Jestem absolwentem Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu - kierunek: Pedagogika Specjalna. Ukończyłem Studia Podyplomowe: Wczesne Wspomaganie Rozwoju Małego Dziecka prowadzone przez UAM w Poznaniu. Od 2000 – pracuję z dziećmi jako pedagog specjalny i nauczyciel mianowany w Szkole Specjalnej w Poznaniu. Dodatkowe kwalifikacje zdobyłem na licznych szkoleniach i kursach, m. in.:
Integracja Sensoryczna SPD poziom I i II, z M. Karga,
Diagnoza i terapia SI małego dziecka, z Dąbrowską, Osiecka
szkolenie w zakresie Stymulacji audio-psycho-lingwistyczna za pomocą metody Tomatisa;
Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne poziom I i II, z M.Bogdanowicz
Terapia behawioralna dzieci z autyzmem, poziom I i II, z B. Ignaczewska;
Wczesna Diagnoza i Terapia Dziecka z Wadą Słuchu, z A. Prożych;
kurs I i II stopnia Stymulacji Bazalnej, z T. Wysocką;
Wspomagające i alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niemówiących,
Alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych, I - IV stopień z Grycman;
kurs wprowadzający do metody Wideotreningu Komunikacji VIT,
Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju dzieci z grupy wysokiego ryzyka na podstawie neurorozwojowej koncepcji, ergoterapii w pediatrii i integracji sensomotorycznej, z T. Kaczan;
Szkolenie komunikacyjne PECS
Uwielbiam sport, taniec, tai-chi, Aikido, biegi (trenuję do I mojego maratonu). Interesuję się wpływem pozytywnego myślenia i dobrej diety na zdrowie.
Jestem pedagogiem specjalnym, logopedą, nauczycielem wspomagającym. Ukończyłam studia wyższe w zakresie pedagogiki specjalnej na UAM oraz studia podyplomowe z „Logopedii”. Dodatkowe kwalifikacje zdobyłam na licznych szkoleniach i kursach, m. in.:
·Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach- kurs podstawowy
·Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych- usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu
·Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania
·Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją)
·Szkolenie teoretyczne i praktyczne w zakresie Kinezjologii edukacyjnej „Brain Gym” Metody dr Paula Dennisona i Gail Dennison
·Diagnoza i terapia dzieci zagrożonych dysleksją
·Opóźniony Rozwój Mowy- prawidłowa diagnoza i skuteczne metody terapeutyczne
·Diagnoza i terapia stymulacyjna metodą Carla Delecato- szkolenie I i II stopnia
·Diagnoza i terapia dzieci z zespołem Aspergera
·Metody badania zagrożenia dysleksją
·Terapia neurobiologiczna
·Warsztat wprowadzający w świat metody Marii Montessori „ Pomóż mi zrobić to samemu”
·Warsztat o zaburzeniach przetwarzania sensorycznego oraz terapii integracji sensorycznej „Poczuj to co ja”
·Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej
·Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych
·Afazja dziecięca, niedokształcenie mowy o typie afazji, alalia. Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami mowy uwarunkowanymi korowo.
·Wczesna interwencja logopedyczna dzieci do 3 roku życia- praktyka bez teorii
·Co robić gdy małe dziecko nie mówi
·Skuteczne metody pracy z dzieckiem z wadą wymowy
·„Muzyka i taniec- wspomaganie rozwoju ruchowego dziecka poprzez zabawę”
·Komunikacja z dzieckiem z zespołem Aspergera
·Praca z dzieckiem dwujęzycznym w przedszkolu i szkole
·KORP- standaryzowane narzędzie do diagnozy funkcjonalnej dzieci w wieku od 1. miesiąca do końca 9. roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju u dzieci
·KOZE- kwestionariusz oceny i opisu nieprawidłowości w zachowaniu i reakcjach emocjonalnych dziecka od wieku niemowlęcego do końca okresu szkolnego
·Terapia sygmatyzmu międzyzębowego.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam już podczas studiów jako wolontariuszka i praktykantka prowadząc terapię dzieci z niepełnosprawnością intelektualną oraz z zaburzeniami komunikacji dzięki czemu poznałam tajniki zawodu pedagoga specjalnego oraz logopedy. Od 2013r. współpracuję z przedszkolami w Poznaniu gdzie udzielam konsultacji, przeprowadzam diagnozy dotyczące prawidłowego rozwoju psychoruchowego dziecka. Od 2015r. pracuję jako nauczyciel wspomagający w Szkole Integracyjnej w Poznaniu gdzie prowadzę zajęcia rewalidacyjne oraz terapię logopedyczną. Swoją pracę opieram na koncepcji metody neurobiologicznej szkoły krakowskiej.
Karolina Chojnacka
Pedagog specjalny, logopeda
tel. 500 405 511
e-mail:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Jestem absolwentką pedagogiki specjalnej o specjalizacji logopedycznej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Obecnie kształcę się w zakresie logopedii klinicznej.
Wiedzę uzyskaną na studiach uzupełniam systematycznie o udział w dodatkowych szkoleniach, kursach czy seminariach:
•„Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych- usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu”
•„Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania”
•„Terapia neurobiologiczna”
•„Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych”
•„Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji”
•„Rotacyzm”
•„Logorytmika- metoda wspomagająca motorykę, słuch i mowę dziecka”
•I Międzynarodowe Seminarium Naukowe- „Osoba z głęboką niepełnoprawnością intelektualną w systemie edukacji„
Swoje doświadczenie i kompetencje zdobywałam udzielając się jako wolontariusz i praktykant w licznych placówkach, tj.- żłobki, przedszkola, szkoły podstawowe, Poradnie Psychologiczno-Pedagogiczne czy stowarzyszenia. Do moich szczególnych zainteresowań należy twórczość plastyczna, m.in. rysunek czy malarstwo, co chętnie wykorzystuję przygotowując materiały do pracy z dziećmi. Terapię logopedyczną opieram na technikach Metody Krakowskiej®.
Paulina Banacka
Pedagog specjalny, logopeda
e-mail:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Jestem pedagogiem specjalnym i logopedą. Ukończyłam studia licencjackie na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku Pedagogika Specjalna (specjalność – logopedia – profilaktyka i terapia). Obecnie jestem studentką I roku studiów magisterskich o specjalności logopedia kliniczna. Swoje kwalifikacje zdobywałam poprzez liczne praktyki i wolontariat, m.in.: w przedszkolach, szkołach podstawowych, poradniach psychologiczno – pedagogicznych. Oprócz tego w: ośrodku szkolno- wychowawczym dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej oraz stowarzyszeniu dla osób dorosłych dotkniętych afazją. Dodatkowo pracuję jako terapeuta wad wymowy w jednym z poznańskich przedszkoli.
Pozostałe kwalifikacje zdobyłam na następujących szkoleniach i warsztatach:
•Terapia neurobiologiczna – dla początkujących
•Symultaniczno - sekwencyjna nauka czytania
•Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją)
•Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych
•Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych – usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu
•I Międzynarodowe Seminarium Naukowe –„Osoba z głęboką niepełnosprawnością intelektualną w systemie edukacji”
Poza pracą lubię biegać, czytać książki, gotować i podróżować – przede wszystkim w góry.
Dr n. med. Łucja Czyżewska-Majchrzak
logopeda, specjalista żywienia i dietetyki
Nadrzędnym celem mojej pracy jako logopedy jest pomoc dzieciom w nabywaniu umiejętności komunikacyjnych i w rozwoju mowy. Prowadzona terapia logopedyczna obejmuje zarówno aspekty poznawcze dziecka oraz prawidłowe funkcjonowanie aparatu artykulacyjnego. Pracując z dziećmi bazuję na założeniach Metody Krakowskiej. Cenię dobry kontakt z Rodzicami i Opiekunami.
W temacie moich głównych zainteresowań z zakresu żywienia znajduje się wpływ odżywiania na zdrowie osób dorosłych jak i dzieci. Dobór diety oraz ewentualnej suplementacji uzasadniam wynikami badań Pacjentów oraz aktualnymi danymi naukowymi. Pomagam również dzieciom w nabywaniu umiejętności gryzienia i żucia, przygotowując tym samym narządy artykulacyjne do prawidłowego rozwoju mowy. Posiadam również doświadczenie w zakresie szkoleń i warsztatów dla młodzieży szkolnej oraz rodziców dzieci dotyczących stanu odżywienia i zaleceń dietetycznych.
Jestem autorką licznych publikacji naukowych w czasopismach polskich oraz zagranicznych. Swoje kwalifikacje nabyłam m.in. w trakcie:
·studiów podyplomowych w zakresie logopedii realizowanych w Collegium Da Vinci w Poznaniu
·stacjonarnych studiów doktoranckich i realizacji pracy badawczej z zakresu dietetyki w Katedrze Fizjologii Uniwersytetu Medycznego im. K. Marcinkowskiego
·studiów podyplomowych w zakresie dietetyki i poradnictwa żywieniowego realizowanych w Uniwersytecie Medycznym im. K. Marcinkowskiego w Poznaniu
·jak również licznych kursów specjalistycznych, w tym:
·Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych – usprawnienie pracy lewej półkuli mózgu – warsztaty organizowane przez Centrum Metody Krakowskiej oraz Fazeon
·VIII Forum Neurologii Dziecięcej. Neurologia dziecięca w przypadkach klinicznych – od noworodka do nastolatka – organizator Forum Media Polska Sp. z o.o., patronat naukowy Katedra i Klinika Neurologii Wieku Rozwojowego, Uniwersytet Medyczny im. K. Marcinkowskiego w Poznaniu
·„Dlaczego dziecko jeszcze nie mówi?” – warsztaty neurologopedyczno-fizjoterapeutyczne – organizator: Centrum Uśmiechu Dziecka Montessori
·I Forum Terapii Pacjentów z Chorobami Nerwowo – Mięśniowymi. Aktualny stan wiedzy – organizator: Polskie Towarzystwo Chorób nerwowo-mięśniowych
·VII Forum Neurologii Dziecięcej. Sukcesy w neurologii dziecięcej - – organizator Forum Media Polska Sp. z o.o., patronat naukowy Katedra i Klinika Neurologii Wieku Rozwojowego, Uniwersytet Medyczny im. K. Marcinkowskiego w Poznaniu
·Najlepsze algorytmy dietetyczne w chorobach cywilizacyjnych i autoimmunologicznych
·Certyfikowana Akademia Dietetyki Klinicznej dla lekarzy medycyny
Jestem pedagogiem specjalnym, logopedą, nauczycielem wspomagającym. Ukończyłam studia wyższe w zakresie pedagogiki specjalnej na UAM oraz studia podyplomowe z „Logopedii”. Dodatkowe kwalifikacje zdobyłam na licznych szkoleniach i kursach, m. in.:
·Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach- kurs podstawowy
·Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych- usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu
·Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania
·Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją)
·Szkolenie teoretyczne i praktyczne w zakresie Kinezjologii edukacyjnej „Brain Gym” Metody dr Paula Dennisona i Gail Dennison
·Diagnoza i terapia dzieci zagrożonych dysleksją
·Opóźniony Rozwój Mowy- prawidłowa diagnoza i skuteczne metody terapeutyczne
·Diagnoza i terapia stymulacyjna metodą Carla Delecato- szkolenie I i II stopnia
·Diagnoza i terapia dzieci z zespołem Aspergera
·Metody badania zagrożenia dysleksją
·Terapia neurobiologiczna
·Warsztat wprowadzający w świat metody Marii Montessori „ Pomóż mi zrobić to samemu”
·Warsztat o zaburzeniach przetwarzania sensorycznego oraz terapii integracji sensorycznej „Poczuj to co ja”
·Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej
·Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych
·Afazja dziecięca, niedokształcenie mowy o typie afazji, alalia. Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami mowy uwarunkowanymi korowo.
·Wczesna interwencja logopedyczna dzieci do 3 roku życia- praktyka bez teorii
·Co robić gdy małe dziecko nie mówi
·Skuteczne metody pracy z dzieckiem z wadą wymowy
·„Muzyka i taniec- wspomaganie rozwoju ruchowego dziecka poprzez zabawę”
·Komunikacja z dzieckiem z zespołem Aspergera
·Praca z dzieckiem dwujęzycznym w przedszkolu i szkole
·KORP- standaryzowane narzędzie do diagnozy funkcjonalnejdzieci w wieku od 1. miesiąca do końca 9. roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju u dzieci
·KOZE- kwestionariusz oceny i opisu nieprawidłowości w zachowaniu i reakcjach emocjonalnych dziecka od wieku niemowlęcego do końca okresu szkolnego
·Terapia sygmatyzmu międzyzębowego.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam już podczas studiów jako wolontariuszka i praktykantka prowadząc terapię dzieci z niepełnosprawnością intelektualną oraz z zaburzeniami komunikacji dzięki czemu poznałam tajniki zawodu pedagoga specjalnego oraz logopedy. Od 2013r. współpracuję z przedszkolami w Poznaniu gdzie udzielam konsultacji, przeprowadzam diagnozy dotyczące prawidłowego rozwoju psychoruchowego dziecka. Od 2015r. pracuję jako nauczyciel wspomagający w Szkole Integracyjnej w Poznaniu gdzie prowadzę zajęcia rewalidacyjne oraz terapię logopedyczną. Swoją pracę opieram na koncepcji metody neurobiologicznej szkoły krakowskiej.